Cardio versus exercitii de forta inainte de antrenamentul de fitness

Fitness

Barbatatii si femeile deopotriva isi doresc sa arate bine si sa atraga toate privirile. Totusi, unele persoane sunt reticente la antrenamentele de fitness, fie ca se desfasoara outdoor sau chiar fitness indoor cu ajutorul aparatelor Fitness Master. Este esential sa adaugati atat exercitiile cardio, cat si exercitiile de forta in regimul de antrenament daca doriti un corp fit, sanatos. Recomandarea specialistilor este de a face greutati si cardio in zile diferite, dar daca sunteti presati de timp, veti dori sa imbinati cele doua tipuri de exercitii intr-o singura sesiune de antrenament. Intrebarea este: ar trebui sa faci mai intai pregatirea cardio sau exercitiile de forta? O privire asupra cercetarilor recente si a informatiilor din partea profesionistilor arata ca este mai bine sa va abordati rutina de antrenament cu exercitiile de forta inainte de a incepe incalzirea cu exercitii cardio.

De ce trebuie sa incepeti cu greutatile?

Un studiu recent descoperit in Journal of Strength and Conditioning a constatat ca atunci cand sportivii au facut cardio la inceput, ei nu au reusit sa acopere mai multe repetari de ridicare a greutatilor. Cu toate acestea, atunci cand au inceput cu exercitiile de forta fara a face mai intai cardio, au reusit sa faca mai multe repetari. Alte studii au relevat rezultate foarte asemanatoare. Ridicarea inainte de a va face cardio va asigura ca aveti cea mai mare putere, ajutandu-va sa ridicati greutati mai solicitante, ceea ce va creste puterea si va ajuta sa construiti o masa musculara de invidiat.

Greutati fitness

Ce se intampla daca incepeti cu cardio?

Daca va incepeti antrenamentul cu o alergare usoara pe banda de fitness, nu putem afirma ca este un lucru corect ssau gresit; cert este ca nu e un capat de lume. Cu toate acestea, veti suprima acele rezerve cu energie din corp atunci cand faceti cardio. Cand ajungeti la antrenamentul de forta, s-ar putea sa va simtiti deja mai extenuati si mai lenti, ceea ce inseamna ca nu veti putea fi apti sa continuati cu exercitiile de forta. Poate, de asemenea, sa conduca la o stare de oboseala si sa va ia  din initiativa de a desfasura in continuare antrenamentul.

Importanta ambelor

Retineti ca cel mai important lucru este sa va asigurati ca faceti atat exercitii cardio cat si forta. Fa ceea ce trebuie sa faci pentru a te asigura ca vei obtine cele mai bune rezultate de fitness si pierdere in greutate. Adoptand o rutina de fitness pe care o vei incepe cu antrenamentul de forta va poate asigura maximizarea rezultatelor antrenamentului. Este vital sa ne coordonam activitatea outdoor cu recomandarile specialistilor, fiindca in caz contrar riscam sa nu obtinem rezultatele la care aspiram, ceea ce s-ar putea sa ne demotiveze si sa ne determine sa abandonam rutina sanatoasa pe care o desfasuram in momentul de fata.

Iulia
Pasionata de moda si sport, scriu intr-o maniera obiectiva despre tematicile de interes si incerc sa aduc un plus de personalitate acestui blog prin intermediul unor subiecte cat se poate de picante.

Comments are closed.