Cele mai vândute aparate electrocasnice online din ultimul trimestru al anului 2019 – primul trimestru al anului 2020

Aparate incorporabile pentru bucatarie

Conform ultimelor statistici, din ce în ce mai mulți români achiziționează aparate electrocasnice de bucătărie.

Conform ultimelor studii din 2020, consumatorii din România se îndreaptă către aparate electrocasnice de bucătărie, în special cele incorporabile. Acest lucru a fost vizibil cu precădere în ultimul trimestru al anului 2019, dar și la începutul primului trimestru al anului curent.

Managerii magazinelor online de retail din România declară: „Clientela din România se îndreaptă foarte mult către aparatele electrocasnice incorporabile pentru bucătărie, precum gama de cuptoare incorporabile (https://studiocasa.ro/cuptoare-incorporabile), plite și chiar frigidere incorporabile, iar acest lucru s-a putut observa mai ales la sfârșit de 2019, dar și început de 2020, când prețurile au cunoscut o scădere considerabilă.”

Designerii de interior nu se declară mirați de acest fenomen: „Aparatele electrocasnice incorporabile pentru bucătărie sunt cele care creează unitate și continuitate într-o încăpere. Dacă ne uităm la filmele vechi din anii 80 – 90, o să vedem că tot pe această linie era creat designul unei bucătării. Vorbim astfel despre un stil, nu un trend. În cadrul oricărei bucătării acestea oferă un stil elegant și clasic, presărat cu elemente moderne.”

Cuptor Incorporabil Electric, Studio Casa Parma Rustic

Cuptor Incorporabil Electric, Studio Casa Parma Rustic, Fe660, 52L, 6 functii, Sticla crem

Plita Rustica Gaz, Incorporabila, 4 Arzatoare

Plita Rustica Gaz, Incorporabila, 4 Arzatoare, Studio Casa Parma, PG660 Glass Beige

În această perioadă, produsele incorporabile cu cele mai mari vânzări au fost modelele cuptoare incorporabile în stil retro. Acestea au fost urmate de plitele incorporabile.
„Cuptoarele incorporabile în stil retro au prezentat cele mai mari vânzări la finele anului 2019, începutul anului 2020. Pe lângă aceste cuptoare, clienții au mai adăugat în coș și o plita incorporabila care să fuzioneze cu tipul de cuptor ales. În special, produsele care au beneficiat de reducere au fost situate printre preferințe.” – declară un reprezentant Studio Casa.

Publicul țintă care a cumpărat aparate electrocasnice incorporabile

În mare parte, aceste achiziții au fost făcute de către generația Y. Cu proiectele de prima casă, din ce în ce mai mulți tineri cu vârsta cuprinsă între 22 – 35 ani au aplicat la acest proiect și au reușit să își ia o locuință.

Totul este foarte bine pus la punct și tinerii știu de foarte mult timp ce vor să își achiziționeze și cum trebuie să arate rezultatul final. Acest lucru explică și vânătoarea aprigă după reduceri și creșterea masivă a vânzărilor în perioada Black Friday – Crăciun.

Cel mai mare punctaj în procesul decizional – Prețul de achiziție

Studio Casa, magazinul online cu o experiență vastă în domeniul electrocasnicelor pentru bucătărie și nu numai, a adunat de-a lungul anilor feedback-ul clienților pentru a putea observa ce criteriu a condus rapid la procesul de achiziție. De asemenea, brandul este interesat de caracteristicile pe care publicul le caută la un anumit produs și cum ar putea să îmbunătățească produsele din portofoliu.

Concluzia Studio Casa, în urma feedback-urilor, este: „Atunci când vorbim despre generația tânără, adică Generația Z si Y, trebuie să existe un echilibru între preț și calitate. Retailerii nu pot păcăli această generație cu produse îndoielnice la nivel calitativ, dar nici cu prețuri umflate nejustificat. Noi ne-am axat mereu pe o calitate Premium, dar și pe un preț de achiziție bun, iar feedback-urile primite de la clienți sunt mereu de bun augur. Acest lucru ne întărește ideea că ceea ce facem, facem bine.”

Iulia
Pasionata de moda si sport, scriu intr-o maniera obiectiva despre tematicile de interes si incerc sa aduc un plus de personalitate acestui blog prin intermediul unor subiecte cat se poate de picante.

Comments are closed.