Cerinte pentru jobul de insotitor de zbor

Insotitoare de zbor

Insotitorii de zbor si sustinatorii drepturilor femeii s-au luptat impotriva discriminarii in functie de varsta, statut marital si greutate (cerintele privind greutatea au fost ridicate abia in anii 1990) si, prin urmare, cariera a devenit mai putin despre imagine si mai mult despre furnizarea unor servicii importante si necesare. Barbatii s-au alaturat, de asemenea, acestei profesii – probabil ca „rejoined” ar putea fi termenul mai precis deoarece companiile aeriene au angajat „baieti de cabina” sau „administratori” inca din primele zile ale calatoriilor aeriene, chiar in 1920.

Cu toate acestea, exista inca unele standarde destul de stricte pentru aceasta profesie. Cerintele difera de la o linie aeriana la alta, dar, de exemplu, la SkyWest, insotitorii de zbor nu pot avea tatuaje vizibile, stiluri de par neobisnuite (inclusiv culori) sau piercinguri afisate intr-un mod ostentativ. Candidatii trebuie sa fie suficient de inalti pentru a gestiona spatiile de depozitare de deasupra capului, dar totusi suficient de scunde pentru a efectua sarcini confortabile pe aeronava – in general intre 1,5 si 1,8 metri in inaltime. Participantii ar trebui, de asemenea, sa poata realiza diverse exercitii fizice (mersul pe jos, inchiderea usilor grele si impingerea carucioarelor pentru bauturi).

O diploma de liceu sau de licenta este necesara, dar industria a devenit atat de competitiva incat o educatie superioara va creste adesea sansele de angajare in favoarea ta. Desigur, abilitatile de comunicare cu clientii sunt o necesitate.

In plus fata de demonstrarea procedurilor de siguranta (sau de disponibilitatea pentru intrebari cand se afiseaza videoclipul), insotitorii de zbor trebuie, de asemenea, sa verifice prezenta echipamentului de siguranta si sa se asigure ca pasagerii respecta reglementarile, cum ar fi depozitarea corecta a bagajelor si purtarea centurilor de siguranta. De asemenea, de o importanta capitala este capacitatea de a ajuta pasagerii in situatii de urgenta, de la turbulente usoare pana la atacurile de cord ale unui pasager sau la primul ajutor oferit victimelor unui avion avariat; prin urmare, antrenamentul anual este obligatoriu.

Calatoriile peste noapte sunt comune si determina un program de lucru mai putin fix. Vechimea determina totul in lumea insotitorilor de zbor si oamenii care au fost acolo de un timp indelungat  primesc primele optiunea de a alege rutele de zbor. Insotitorul de zbor lucreaza intre 75 si 85 de ore pe luna, insa multi se vor angaja voluntar sa lucreze in schimburi suplimentare pentru a-si mari salariul. Numarul maxim de ore permise este de obicei de 100 pe luna.

Iulia
Pasionata de moda si sport, scriu intr-o maniera obiectiva despre tematicile de interes si incerc sa aduc un plus de personalitate acestui blog prin intermediul unor subiecte cat se poate de picante.

Comments are closed.