De ce se vinde atat de bine un iPhone?

Display-ul unui iphone de ultima generatie

Inca de cand a aparut pe piata, acest dispozitiv a atras atentia cumparatorilor din intreaga lume, care s-au straduit sa faca in asa fel incat sa isi permita un exemplar. Strategia brandului a urmarit sa lanseze constant dispozitive imbunatatite, astfel incat sa fidelizeze consumatorul si sa il determine sa ramana alaturi de brand, achizitionand dispozitive din ce in ce mai performante.

Astfel, cand a aparut iphone 5, cei care aveau iphone 4 au renuntat la vechiul lor dispozitiv in favoarea celui nou, care venea la pachet cu functii multiple, superioare si independente. La fel s-a intamplat si in momentul in care a fost lansat versiunea 6 sau 7. Nebunia totala care se petrece de fiecare data cand brandul lanseaza un nou model face inconjurul lumii si surprinde toti fanii. Pe langa obiectivul de fidelizare, aceasta strategie implica, drept efect secundar, atragerea de public nou. De aceea, compania se adreseaza si publicului potential, care este gata oricand sa treaca de partea brandului.

De ce este totusi acest dispozitiv atat de iubit de oamenii din intreaga lume? Ce are el atat de special si cum reuseste sa se mentina in topul preferintelor?

Tehnicile folosite pentru realizarea unui ecran pentru iphone sunt de cea mai buna calitate, astfel ca dispozitivul are capacitatea de a afisa culorile intr-un mod cat mai natural si de a nu le prezenta intr-o forma saturata, asa cum se intampla in cazul multor dispozitive.

Sistemul de operare iOS ofera cele mai bune aplicatii si cele mai noi functii, prezentate intr-o versiune estetica deosebita. In momentul in care orice aplicatie este lansata, ea apare mai intai pe iPhone, ca mai apoi sa fie distribuita catre celelalte sisteme de operare. Chiar daca magazinul Google Play este in continua crestere, el este mult mai mic fata de App Store, cel putin in America.

Sunetul redat este deosebit, iar exemplarul vine la pachet cu un set de accesorii originale, casti audio, care redau sunetul intr-un mod impecabil, deosebit de clar.

In ceea ce priveste claritatea imaginilor, ecranul iPhone-ului reda intr-un mod idealizat imaginile surprinse. Fotografiile realizate sunt extrem de clare, atat cu camera frontala, cat si cu cea obisnuita. Imaginile decurg fluent, iar sistemele hardware si software sunt foarte stabile.

Succesul acestui dispozitiv vine si din faptul ca marile companii precum Facebook sau Twitter au sesizat influenta si capacitatea de informare a acestui sistem de operare, astfel ca, de fiecare data cand lanseaza ceva nou sau cand investesc in dezvoltare, se concentreaza in prima faza pe iOS. De asemenea, faptul ca este un sistem destul de limitat ii permite ca, in acelasi timp sa fie simplu, astfel ca este mult mai usor pentru aceste companii sa testeze pe cateva versiuni si nu pe o diversitate de versiuni, cum se intampla in cazul Android.

Asadar, acestea sunt cateva dintre motivele pentru care un iPhone are atat de mare succes. El va continua sa aiba succes si in anii urmatori, iar brandul se va concentra pe dezvoltarea de resurse noi si de tehnologii care vor schimba radical viata oamenilor.

Iulia
Pasionata de moda si sport, scriu intr-o maniera obiectiva despre tematicile de interes si incerc sa aduc un plus de personalitate acestui blog prin intermediul unor subiecte cat se poate de picante.

Comments are closed.