E simplu. Lumea se focalizeaza prea mult pe activitati si prea putin pe rezultate favorabile ce trebuie sa apara in organizatie. Acest lucru se intampla in majoritatea organizatiilor. Acum poate banii curg in prostie, dar intr-o buna zi cineva din departamentul administriv s-ar putea sa se trezeasca si sa zica: stai putin la nivel de companie am cheltuil (cenzurat) suma de bani pe baloane cu aer cald, paitball, lasertag, rafting, etc… Unde este valoare pe care a adaugat-o aceste servicii? Cate din aceste activitati au avut vre-o relevanta pentru compania noastra? Din cate activitati am putut invata ceva ce se poate aplica in compania noastra?
Daca vrei sa te asiguri ca bugetul de team building va fi taiat din cadrul companiei, atunci continua in acest fel. Daca vrei sa vezi o diferenta si team building-ul sa aduca valoare companiei tale, acorda o atentie deosebita clarificarii obiectivelor. Acorda suficient de mult timp pentru definirea strategiei de team building, planificarii si implementarii.
Apropo, am auzit de o mare companie multinationala care are puncte de lucru si in romania si care in anul 2012 a mers la team building in Bulgaria in 2 serii de cate 1000 de angajati. Ideea din spatele celor 2 serii de team building a fost ca magazinele sa nu fie inchise pe durata team buildingului, in asa fel incat din toata tara au plecat cate 50% din angajatii fiecarui magazin. Din pacate Insusi termentul de team building nu a fost respectat in acea asa zisa iesire de” team building”. Din principiu axarea trebuia sa se realizeaze pe fiecare magazin sau punct de lucru in parte, pentru ca acel magazin cu intreg personalul reprezinta o echipa si acea echipa are nevoie de atentie speciala pentru a lucra la parametrii maximi.